POMEMBNO
ob prevzemu paketa
REKLAMACIJSKI OBRAZEC
v primeru manjkajočega izdelka
Pred prvo uporabo oz. pred odprtjem originalne embalaže izdelkov obvezno preverite:
- ustreznost izdelkov glede na vaše naročilo in priloženo dobavnico (vloženo v plastični ovoj, na zunanji strani pokrova embalaže) in
- brezhibnost izdelkov.
V primeru, če dostavljen paket ni skladen z vašim naročilom, prosimo izvedite postopek za uveljavljanje reklamacije.
Pogoj za uveljavljanje reklamacije je, da izdelek, ki je predmet reklamacije, še ni bil uporabljen in je zapakiran v originalni embalaži.
Reklamacijo lahko uveljavljate v roku 14 dni od prejema paketa. Kasnejše reklamacije žal niso več možne.
REKLAMACIJSKI ZAPISNIK
Natisnite in izpolnite reklamacijski zapisnik. Kliknite tukaj.
V spodnji obrazec vnesite svoje podatke in navedite kateri od naročenih izdelkov manjka v paketu. O obravnavi primera vas bomo sproti obveščali.