Kompas na prehodu otroka v šolo in učenja v prvem razredu

Kompas na prehodu otroka v šolo in učenja v prvem razredu

Predstavljamo serijo strokovnih člankov Nine Novak, profesorice razrednega pouka, magistrice in doktorice pedagoških znanosti, višja svetnice, pedagoška svetovalke, predavateljice, izvajalke seminarjev, avtorice priročnikov, ki vam bodo pomagali pri prvih šolskih korakih vašega otroka.

Vsebine:

Nina Novak
Gradivo pripravila:

dr. Nina Novak

Nina Novak, profesorica razrednega pouka, magistrica in doktorica pedagoških znanosti, višja svetnica, pedagoška svetovalka, predavateljica, izvajalka seminarjev, avtorica priročnikov. 25 let izkušenj v vzgoji in izobraževanju na področju poučevanja v osnovni šoli na razredni stopnji, svetovalnega in razvojnega delo na Zavodu RS za šolstvo in v samostojni svetovalni praksi (Val učenja). Teme raziskovanje in delovanja: didaktika poučevanja, prehodi, formativno spremljanje in ocenjevanje znanja, bralna pismenost, ljudsko izročilo v šoli, igra in njena vloga v šoli, učenje na prostem.

Viri in literatura

  • Bregant, T. (2014). Kdaj je otrok zrel za šolanje?. V: Didakta, let. XXIV, št. 171, str. 28-31.
  • Malešević, T. , Novak, N. (2021). Prehod iz vrtca v šolo. Delovno gradivo srečanj z ravnatelji. Elektronski vir.
  • Marjanovič Umek, L. (2010). Pojmovanje otroka v sociokulturni teoriji Vigotskega – spremna študija. V: Govor in mišljenje. Marjanovič Umek, L., Gaber., S. (ur). str. 373-400). Ljubljana: Pedagoška fakulteta Ljubljana.
  • Marjanovič Umek, L. (2016). Prehod iz vrtca v šolo – pripravljenost otrok za vstop v šolo. V: Šolsko svetovalno delo (ur. Cvetka Bizjak, Tamara Malešević), str. 4-12. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
  • Novak, N. (2017). Šola prilagojena šestletnikom ali šestletniki prilagojeni šoli?. V: Šolsko svetovalno delo (ur. Cvetka Bizjak, Tamara Malešević), str. 35-45. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
  • Novak, N. idr. (2018). Formativno spremljanje v podporo učenju –razredni pouk. Priročnik. Ljubljana: ZRSŠ.
  • Novak, N. (2017). Šola prilagojena šestletnikom ali šestletniki prilagojeni šoli?. V: Šolsko svetovalno delo (ur. Cvetka Bizjak, Tamara Malešević), str. 35-45. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
  • Vidmar, M. (2016). Prehod iz vrtca v šolo – pogledi in izzivi. V: Šolsko svetovalno delo (ur. Cvetka Bizjak, Tamara Malešević), str. 13-22. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.