Učbenik likovne teorije za umetniške gimnazije likovne smeri učinkovito povezuje likovno teorijo in prakso ter vabi v univerzalni krog ustvarjalnega snovanja, ki je nepopolno brez teoretične refleksije in analize. Dijake vodi k urejenemu likovnemu razmišljanju ter k tehtnemu, smiselnemu in konceptualno jasnemu snovanju.Učbenik nevsiljivo in postopoma seznanja dijake z likovno govorico ter jih usmerja k njeni ozaveščeni praktični uporabi. Učbenik bo v pomoč dijakom likovnih gimnazij pri strokovnih predmetih, vsem drugim srednješolcem, še posebno gimnazijskim, pa pri predmetu likovno snovanje. Še posebej je namenjen vsem, ki se želijo na srednji stopnji likovno opismeniti in nameravajo šolanje nadaljevali na visokih likovnih šolah, praktično pa bo pomagal tudi tistim, ki želijo teoretična spoznanja uporabiti pri materializaciji lastnih likovnih zamisli. Učbenik tudi usposablja bralce za uporabo strokovnih izrazov pri opisovanju, razlaganju in vrednotenju likovnih izdelkov ter jim pomaga razvijati, poglabljati in bogatiti njihov likovni talent.